Translate

srijeda, 27. ožujka 2013.

KAKO SAM SHVATILA DA SAM UOBRAŽENA, A NE SAVRŠENA!

Pin It

Za razliku od glinene gospe anđeoske ( u nastavku ) koja nit sušenje preživjela nije,



ova  preživjela sušenje je, ali pečenje ne!
 Puče jadna i ostade rastvorenog kaputa...a vani ciča zima.



I što sad? Ovako, gotovo cijelu i zamalo savršenu ;) nisam  imala srca baciti, pa sam se dosjetila.
Neka bude onom koja će me prizemljiti svaki put kad se previše razmašem, kad se uobrazim i oholom postanem, kad shvatim da savršenom se ( još ) zvati ne mogu :D


I jedna za vježbu...


16 komentari:

Sandra Pecić kaže...

Baš mi je žao one prve sa šeširom,bila je prava dama..:)Ali,dobro je da imaš još jednu s kojom si izgleda ispekla zanat..

nail crazy kaže...

ma to joj je bilo vruće pa se otvorija šlic ;)
meni si i ovako uobražena baš savršena <3

Goge kaže...

Ajme, bas si me nasmijala. Skoro si savršeno, još samo malo. Sad me zanima kako ti ova druga nije preživjela pečenje? meni neke ne prežive sušenje (pretanki dijelovi, ne polijepim blatom sve komade), ali mi još ništa nije stradalo u pečenju. Već vidim da će mi se to uskoro dogoditi budući se hvalim.
Koristiš li bijelu glinu ili terakotu? Bijela glina je nekako osjetljivija i dosta mi se raspada kad je suha (prije pečenja), a opet lakše je kasnije glazirati bijelu. I gdje ti to pečeš?
Sve u svemu sviđaju mi se tvoji anđeli.

Nataša kaže...

Najjači samo ostaju, a raskopčan kaput u sred zime? Ko još mari za to? Uostalom, da ovaj kaput nije raskopčan, ni ova figura ne bi bila ovako lepa. Meni je baš super.

Nena3110 kaže...

Ipak si je na kraju lepo doterala :)
I rad sa lavandom je prelep.

eda kaže...

Imala bih jako puno pričati na navedenu temu (mijesi, suši, peci, baci)... i sama sam se ponekad pitala kojim čudom neke glinene stvari prežive proces a neke se raspadnu poput kule od karata... valjda si i sama shvatila poantu: sušiti što duže i što sporije da ispari svaka kapljica vode... i opet se može dogoditi pucanje:(
Bravo, Tatjana, odlično ti ovo ide!!!

Suzana kaže...

Gospa anđeoska je divna i posebna sama za sebe. Kao i ti uostalom :) :) :)

By Neymes kaže...

OLÁ AMIGA,VOCÊ E SUAS ARTES SUPER ORIGINAIS,EU GOSTAR MUITO.FELIZ PÁSCOA.BEIJO.VALÉRIA.(BRASIL).

Sonaj kaže...

Ha,ha,ha..Odličan post:)) Šta ti sve nećeš probati?!! Svaka ti čast:)

Tatjana kaže...

Hvala vam i drago mi je da sam neke od vas nasmijala,sada se i ja smijem,ali kad se desilo bilo mi je mučno...

@Goge-meni se nekako najviše sviđa bijela glina,a bit će da se moram oboružati debelim živcima jer ispada da je to sasvim uobičajeno,mislim to pucanje.Zašto je baš ona pukla tu gdje je pukla,ne znam.Fali mi još puno iskustva da bih to mogla definirati, a čini me se da je @Eda to baš dobro objasnila.
Peče mi ju gospodin što nam drži radionice.

Lolila kaže...

a šteta baš :(
ovoj što si zadržala ništa ne fali, baš je slatka!

Nely kaže...

Svaka čast,zbilja ti se divim kako se okušavaš u svemu i uspijevaš, naravno iako ne ide baš sve nekada po planu:)

Marinica kaže...

Moraju se nekad i greške i neuspjesi dogoditi... da nas prizemlje i da više cijenimo nadolazeće uspjehe :))

ivana kaže...

savršeno nesavršena?!

nasmijala sam se naslovu s toplinom u srcu!

A... nakit kaže...

nesavršeno, Savršena, kao sve što radiš!!! :)

Tina kaže...

super radovi

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...