Translate

petak, 25. siječnja 2013.

WABI SABI VISILICA

Pin It

Ljepota se spontano može pojaviti u bilo kojem trenutku s obzirom na postojeće okolnosti, kontekst ili točku gledišta. Ljepota je dakle izmijenjeno stanje svijesti, izvanredni trenutak poezije i sklada.
 
Leonard Koren



Novostečena saznanja o wabi-sabi filozofiji pojasnila su mi moja poimanja ljepote. Sada definitivno znam, a da se ne stidim i priznati je to da je svaki naplavljeni komad, svaki zahrđali čavao i svaka oguljena daska jednostavno lijepa! Više se ne smatram ćuk-ćuk!

I za kraj, ali ne i manje važno, posebno se želim zahvaliti curama koje su mi dodijelile nagrade!

Barbari s bloga Kao crno vino
Sonaj s bloga For you
Tessi s bloga 19 arrondissement
Klaudiji s bloga Hoby by Dija
Ani s bloga Carpe diem

16 komentari:

ana@carpe_diem kaže...

bome, meni je ovo lijepo! a nisam ni znala za tu japansku filozofiju

Anavi kaže...

Vidim da si već dobila dosta nagrada, no još jedna ti neće naškoditi. Na mom blogu čeka te jedna nagradica :) Lijep pozdrav

wild rose kaže...

Πολύ όμορφο!!

Pipi kaže...

ovo ej prekrasno.

Pozdrav tebi draga i da te obradujem da je pesma koju sam sastavila iz tvoje ideje naslova: ZELIM SER IGRATI NA KISI zauzela mesto na konkurs u Aleksincu...

KIssss i hvala ti sto me uvek inspirises tako lepo....

evo jos jednog rezultata :

http://www.vesti-online.com/Dijaspora/drzava/Svajcarska/Vesti/287271/Put-satkan-od-svetlosti

Tvoj bloger drug Pipi- Dragica

Pipi kaže...

Jos jednom da se vratim.. ovo: IZMJENJENO STANJE SVESTI.. ;) PUN POGODAK.. KISSSS

ivana kaže...

i ja volim otkriti ljepotu tamo gdje je ne očekuješ, a za svakoga je to osobni trenutak. Grana, naplavina, kut pod kojim pada zraka sunca...svejedno! wabi-sabi rules!!!

Tatjana kaže...

@Ana-nisam ni ja donedavno!
@Anavi-neće ;).Hvala ti.
@Pipi-stvarno?Hvala tebi na svemu.Sretno!!!!!
@Ivana-baš tako!Rekla bih,prekrasan je upravo trenutak spoznaje o ljepoti samog predmeta <3
@Wild rose-thanks!

Marta kaže...

Bonita escena marinera.
Besos desde España

Nely kaže...

wabi-sabi je genijalna filozofija,a i ti,jer stvarno stvaraš originalne detalje i meni nisi nikada bila ćuk-ćuk,nego si woow!!

nail crazy kaže...

jep, pametan je taj barba :D
nisi ti čuk čuk, ne budi čuk čuk i ne nasjedaj kad ti netko kaže da jesi - to su samo provokacije ;)

Nena3110 kaže...

Ako umemo da vidimo lepotu, sve je oko nas lepota. Naročito tvoje naplavine :)

Tatjana kaže...

@Marta-Gracias :)
@Nely@nail crazy-ok,hvala,više neću misliti da sam ćuk-ćuk :D !
@Snežana-hvala ti!Ako umijemo, baš tako.

Angie kaže...

Hvala na novootkrivenoj filozofiji (2x).... a ćuk-ćuk stanje je definitivno u nekom drugom a ne u tvom umjetničkom pogledu na svijet, koji bi zasigurno bio puno ljepši da je više takvih ćukova....

Misty kaže...

Ja bi pokupovala sve što ti napraviš xD

CreativaCale kaže...

Preslatko:)))Imas nagradicu kod mene:)))

Tina kaže...

predivno

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...