Translate

nedjelja, 20. veljače 2011.

KUTIJA ZA MAKOVE

Pin It
Znate u čemu ja vidim jedinu prednost Hrvatskih poreznih propisa??? U tome što nisu postojani. Što se toliko često i korijenito mijenjaju da više ne znam gdje je početak, a gdje kraj. Pošto ni sam zakonodavac ponekad ne zna "što je htio reći", nova izdanja propisa redaju se jedna za drugim. I dok se mi pokušavamo snaći u tek izdatom izdanju, na sva zvona već se najavljuju novi akti u prceduri. Tako je bilo od kada sam prvi put skočila u ekonomske vode, prije nekih 10-ak godina. I još uvijek plivam. Ali moram se jako, jako truditi, mahati rukama i nogama da ne potonem jer ovo nije slana voda u kojoj je uzgon gospodarstva toliko snažan da te može održati na površini vode i s vremena na vrijeme dopustiti ti predah bezbrižnog plutanja, raširenih ruku i nogu bez straha i grča. Ovo je slatka voda u kojoj nema odmora, plutanja i sigurnosti. 

Zato drage moje ne očajavajte, ako ste se rješile starih kartonskih košuljica uskoro će izaći nove. Vjerujte mi na rječ.

Meni je ova košuljica izvrsno poslužila da pospremim accessories za njegu obuće koja mi se nalazi u hodniku na vrhu ogledala.














26 komentari:

Lenka kaže...

Kod tebe je već stiglo proleće, predivan makeover :D!

Anonimno kaže...

Imam frendicu koja radi u Poreznoj upravi u Rijeci, pokazat ću joj šta se može napraviti od jednog tako neuglednog poklopca nalik ovom,sigurna sam da će biti oduševljena viđenim.
Prekrasno što drugo reči?!:)
Pusa.

mmirandam kaže...

Nikad bolja iskorištenost RRIF-a. A ja se upravo spremam preuzeti posao u računovodstvu (silom prilika, kolegica ide na porodiljni) i nisi me uopće utješila usporedbom sa slatkom vodom :)

eda kaže...

Ti si neumorna!! Ma čak i u poreznim propisima ona nađe inspiraciju, nevjerojatno..
Ljudi, evo mi je opet uvalila i tulipane...

Sandra Z kaže...

One-stroke-om si me dosada uvijek ostavila bez teksta. Pa neki dan, tulipani .. .sada makovi! Ti si nevjerovatna i umjetnica OS bez premca :))
Bitno da se propisi mijenjaju, da uvijek dođu nove kartonske košuljice ili sl., tako da Tatjana ima što pretvoriti u čaroliju
Glasam za promjene zakona!
Lijep pozdrav, još ću se malo diviti :))

Biljana kaže...

Jos jedna preprelijepa kutija, sad imas prekrasan par, sto ne znaci da uskoro nece biti i cijeli komplet:-)
Ooooh kako si dobro naslikala makove, svaka cast draga.
Pusa

Phoenix kaže...

Draga moja kod tebe i obične kartonske kutije procvjetaju i to najljepšim cvjetovima...
Nisam komentirala predhodni post pa ću za obje reći..da su postale prave ljepotice...
U hodniku već proljeće...Kažu da se po hodniku može zaključiti stanje duha ukućana...Kod tebe je očito veselo, proljetno...
pusa

Ika Verunica kaže...

Čestitke na nagradi kod Good Ghost, jeeeeeeee....
Pozdrav.

Good Ghost kaže...

sviđa mi se, dobra ideja, viš imam ja podosta toga kaj mi ostalo....a joj, nisi trebala to napraviti....uh
pozdrav

Jasminka kaže...

Tko je ikad probao one stroke, taj zna koliko je vježbanja potrebno da bi se napravili ovakvi tulipani i makovi. Predivni su i u punoj ljepoti na toj bijeloj podlozi.Pozdrav, Jasminka.

Nasmijano nebo kaže...

nisam ništa shvatila iz prvog dijela jer se naježim i mozak mi zatrokira čim čujem riječi zakoni, porezi, računi, administracija, ali sam zato shvatila da si kutiju od toga nečega, preuredila i u nju stavila sprejeve, četke i slične stvari za čistiti cipele. i to si napravila PREDOBRO! bravo!

Tatjana kaže...

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Suzana kaže...

Nemam riječi-na predobar način si spojila dvije nevjerojatne stvari. Makovi kao da su sada ubrani....predobro..........

Nena3110 kaže...

Oduševljena sam cvetnim radovima.
A što se poreza tiče, ne pitaj, ja sam na drugom kraju lanca, što mi nije ni malo drago, ona što udara packe neposlušnima i najsrečnija je kad može odbraniti opomenu u obrazloženju.

Vera kaže...

Nekoliko puta sam svratila na ovaj post i jos ne mogu verovati da je ovo to!! Bravo za remakeover!!!

suzi kaže...

draga moja, ja sam oduševljena....
obožavam ove tvoje kutijice :))))
one su jednostavno prekrasne, a ti si genije!!!! <3<3<3

Tatjana kaže...

♥♥♥

HRANDICA kaže...

Kakva kobinacija cvijetiča i poreza :)))) !!!! Bravo!

Anonimno kaže...

He he...baš je fora!!!!

Tatjana kaže...

♥♥♥

arba kaže...

Super siiii!!!Živjeli porezi i izmjene zakona jeee gledat ćemo još puno Tatjaninih remek djela!!

Maite - vitoma kaže...

Eres increible, te inspiran hasta los impuestos.
Magnífico trabajo.
Bss.

Goge kaže...

Tulipani me oduševili, ali ne komentirah (pojelo mi komentar). A makovi? Uvecavala sam slikicu i gledala te žilice po laticama. Prekrasno.
Pitanje? Mislis li ti skoknuti do Zgb-ja i nas koje slinimo nauciti OS ili ces nam i dalje vaditi mast? Imaj milosti.

Tatjana kaže...

A,a!Vadit ću mast.Hi,hi,hi.Puf!

Mare kaže...

ja definitivno padam na makove i nemam teksta na ovo osim :
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Tina kaže...

fantać

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...