Translate

ponedjeljak, 21. veljače 2011.

2.KUTIJA ZA TULIPANE

Pin It
... -Baš jučer sam s majkom bila tamo! – rekla je Ida. – Sa drveća je opalo lišće, a cvijeću više ni traga nema. A ljetos ga je bilo tako mnogo!
– Pa, ono je unutra, u ljetnikovcu! – objasnio joj je student. –Trebalo je da znaš da cvijeće odmah pohita u ljetnikovac čim kralj i dvorani presele u grad. Tada i počinje pravo slavlje i veselje. Dvije najljepše ruže sjednu na prestolje, i to su onda kralj i kraljica. Sve one divne pijetlove kreste sa svojim crvenim perjanicama se postroje sa strane i pozdravljaju kao pravi dvorski komornici. Zatim se skupe svi najljepši cvjetovi. I tada počinje veliki ples. Plave ljubičice su pomorski oficiri, one plešu sa zumbulima i šafranima i nazivaju ih gospođicama. Tulipani i visoki žuti ljiljani se koče i šepure kao stare gospođe : oni paze da se lijepo pleše i da sve bude kako plesna pravila nalažu...













23 komentari:

Unknown kaže...

Da li sam ja spora...ili si ti brza...jedan sam i to prethodni post, propustila i zato kazem...ma FENOMENALNO...tvoje me boje odusevljavaju...a kad u njih umesas i pricu...mmmmmmmmmm

Tanema kaže...

joj, ne znam koja mi je kutija ljepša-one prethodne ili ova! mislim da su najljepše na hrpici!

Suzana kaže...

Predobro! NJežno, proljetno, uvjerljivo.........ah!

Marta kaže...

Te quedó una caja preciosa. Muy bonita.
Besitos desde España

Sandra Z kaže...

Uhaj! Kod tebe je pravo proljeće! Tulipani, makovi, pa tulipani pa cvjetne priče. Joj, daj pošalji malo ove cvjetne čarolije do Zagreba i ovog dijela lijepe naše, snijeg pada, zima je, brrrrrrr ... neću, hoću cvijeće.
Sva sreća da imam svoju cvjetnu daskicu, bacim pogled svako malo na nju, i bude mi lakše :))
Pusa :))

broches-tas kaže...

el cambio es espectacular!!!
que trabajo más bonito te ha quedado!! me encanta
besotes!!!!

arba kaže...

Ajme kako je lijepa!Ja bih takvu kutiju :))

Tina kaže...

savršena je!

Lastavitza kaže...

Andersen!
Mislim da sam njegove bajke pročitala više puta nego što je zdravo...preplakala svaki put...
zato su tu ovi tvoji tulipani da izmame osmijehe :)

Anonimno kaže...

He he..kutija je prekrasna!!!!

Mare kaže...

ah balovi!.....kako mi to nedostaje:)...
svi ti oficiri,gospoda i bogati prvorođenci i nasljednici:)...
u to vrijeme su mi gospođe s dugim vratovima išle na živce jer mi se činilo da ih još više izdužuju da bi sve vidjele i da im ništa ne bi promaklo....
ali na tvojim kutijam gđe.tulipanke su tako drage,lijepe i umiljate da me je pomalo sram što su mi u sječanju ostale kao štrige:))...

eda kaže...

I ova mi kutijica pršti od nježnosti, ma kako je moguće da jedna obična kutija postane tako elegantna i profinjena za nekoliko čarobnih poteza??
Prekrasna...

madder kaže...

Draga imas nagradu na mom blogu..pusa!!

Good Ghost kaže...

odlično, odlično, sve je odlično

Phoenix kaže...

Post za uživanje!Baš se nauživah dok sam čitala tekst i gledala fotku...Joššš!!!Please
puse

Nasmijano nebo kaže...

blago tebi, ti imaš svoje privatno proljeće i to tako da si si ga sama napravila. blago ti se...

Maite - vitoma kaže...

Una maravilla de caja.
Bss.

Tatjana kaže...

Opet će cvijeće,cvijeće mirisom da mami...strpite se malo!

♥♥♥♥ ♥♥♥♥ ♥♥♥♥ ♥♥♥♥

Karmen kaže...

Meni je ovo toliko nježno da se bojim kako će moj dah otpuhati latice.
Savršeno.

Majto kaže...

Pa kako to radiš? Ti imaš neke čarobne moći? Ajde priznaj nam, kaj jedeš? Kaj piješ? Na čemu si? Daj malo i nama sirotinji po one strokeu. Sad shvaćam da nema nade za mene. SAVRŠENSTVO ČISTO, NAJČISTIJE !!!

Keks kaže...

Prekrasni su ti tvoji rasplesani tulipani. a pričice me uvijek razvesele i poželim odmah uzeti u ruke knjigu i pročitati neku bajku.

Deni kaže...

Ola´!!!Ficou belíssimo!!!

Handmade Jewelry Flower Children by K. kaže...

zbilja prekrasno! ♥

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...